Grafikkort kaput ??
Fra : Henrik Christensen

Dato : 16-01-05 18:39

Hej

Jeg tror at mit grafikkort er stået af, der er en masse lodrette
streger, i alverdens farver, på skærmen, og ikke skyggen af, noget der
ligner windows. Jeg har checket skærmen, på en anden computer, og den
fungerer perfekt. Lyder det ikke som, om det er grafikkortet, der er
gået død, hvad mener I ??

/
Henrik

Fra : Villy Jensen

Dato : 16-01-05 19:47

> [...]
> ligner windows. Jeg har checket skærmen, på en anden computer, og den
> fungerer perfekt. Lyder det ikke som, om det er grafikkortet, der er

Jo...
Har kortet (indtil nu) funket OK i din PC?
Har du nyligt haft pillet skærmkortet ud?
Har du prøvet at pille skærmkortet ud og putte det i igen?

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Ivan [7100]

Dato : 16-01-05 23:03

> [...]
> ligner windows. Jeg har checket skærmen, på en anden computer, og den
> fungerer perfekt. Lyder det ikke som, om det er grafikkortet, der er

Mærk på køleprofilen....er den meget varm?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-01-05 23:15

Henrik Christensen wrote:

> fungerer perfekt. Lyder det ikke som, om det er grafikkortet, der er
> gået død, hvad mener I ??

Jo... Har du prøvet kortet i en anden PC?

Jesper G. Poulsen

Fra : The MANN

Dato : 21-01-05 08:22

"Henrik Christensen" <henrik@ingenting.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ligner windows. Jeg har checket skærmen, på en anden computer, og den
> fungerer perfekt. Lyder det ikke som, om det er grafikkortet, der er

Hejsa

Har haft samme problem engang da var det ram blokken som var defekt !!

The MANN