GF6600gt i barebone
Fra : John

Dato : 16-01-05 12:09

Hej alle

Jeg skal ud og købe en ny pc'er til mig selv og mine forældre får nogle
af delene fra min gamle computer. De skal puttes i en barebone, nærmere
bestemt Aopen XCube EZ65-II. Jeg har tænkt mig at der også skulle være
power til at spille på den, når jeg kommer hjem engang imellem.
Derfor havde jeg tænkt mig at proppe en GForce 6600gt (ikke bestemt
mærke endnu) AGP udgave i maskinen. I den anledning har jeg et par
spørgsmål:

1) Er der nogen, der har et lignende setup og hvordan fungerer det?

2) Er et GForce 6600gt stort og kan derfor ikke være i sådan en fætter?

3) Kræver et GForce 6600gt for megen strøm til at kunne køre i en barebone?

4) Nogen der har samme barebone, som kan fortælle mig om støjniveauet?

På forhånd tak
John

Fra : John

Dato : 19-01-05 19:29

John wrote:
> [...]
>
> 4) Nogen der har samme barebone, som kan fortælle mig om støjniveauet?

Anyone?

Fra : Jørgen

Dato : 20-01-05 12:01

On Wed, 19 Jan 2005 19:28:57 +0100, John <nospam@hotmail.com> wrote:

> [...]

ja, men ikke helt samme setup:
Antec Aria kabinet og den medfølgende powersupply sammen med et Club3D
GT600 PCI -X

Det kan godt være i et Antec Aria kabinet, men jeg kender ikke
størrelsen på Aopen XCube EZ65-II, og om der er plads nok.

Køre fint nok med den std. supply der følger med Antec Aria, men den
er vist også på 300W?

Støjen er ok, processen larmer klart mere. Dog leder jeg efter noget
mere støjsvagt il kortet.