matrox g400
Fra : msp

Dato : 14-01-05 21:53

Hej NG.

Mit bundkort "asrock K7S41GX" må kun have AGP kort med 1.5 volt og jeg har
et Matrox G400 som jeg gerne ville bruge men kan ikke finde information om
volten på dette.
Nogen der kan hjælpe her ?

Mogens

Fra : Jeroen

Dato : 14-01-05 22:18

Jeg kører med en G400 på en ECS K7S5A V3.X, og den har kørt rigtig fint i de
sidste 6 måneder. Hjælper det?

For resten: http://www.matrox.com/mga/products/mill_g400/home.cfm

Mvh

Jeroen

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 14-01-05 22:42

msp wrote:

> Mit bundkort "asrock K7S41GX" må kun have AGP kort med 1.5 volt og jeg har
> et Matrox G400 som jeg gerne ville bruge men kan ikke finde information om
> volten på dette.

Der skal være et 4-tal foran A'et i Produktkoden.
F.eks. G4+/MDH4A/32/BI

Ikke noget 4-tal = AGP 1x/2x og 3,3 Volt.

Fra : msp

Dato : 15-01-05 02:06

> Der skal være et 4-tal foran A'et i Produktkoden.
> F.eks. G4+/MDH4A/32/BI
>
> Ikke noget 4-tal = AGP 1x/2x og 3,3 Volt.

Tak for svaret.
Min produktkode er G4+MDH4A32G så jeg regner med at det er et 1,5 volt.

Mogens