Fra Onboard til AGP
Fra : Nederbasse

Dato : 14-01-05 19:20

Hejsa

Jeg har sat et Gforce kort i en pc der har kørt med et onboard kort men der
kommer intet på skærmen.
Er der noget i BIOS der skal ændres ?
Jeg kan ikke finde noget der har med AGP at gøre

Forslag modtages med kyshånd

Os er Xp Pro Sp1

Lars

Fra : PHM

Dato : 14-01-05 19:26

Hej

Du skal ind i bios og disable onboard audio.

Lige præcis hvor det er afhænger af din biosversion.

Plejer at være i : "Integrated Peripherals"

Skriv evt. hvilken slags bios og bundkort du har, det ville lette det meget

V.H. Peter 7400

Fra : Nederbasse

Dato : 14-01-05 20:10

"PHM" <phm@tele2FJERNadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Plejer at være i : "Integrated Peripherals"
>
> Skriv evt. hvilken slags bios og bundkort du har, det ville lette det

Mener du ikke onboard VGA (som jeg ikke kan finde) og ikke audio ?

Mobo er et Gigabyte ved ikke model
Bios er Award fra 2003

Lars

Fra : Nederbasse

Dato : 14-01-05 20:35

> [...]
>
> Du skal ind i bios og disable onboard audio.
>
> Lige præcis hvor det er afhænger af din biosversion.
>
> Plejer at være i : "Integrated Peripherals"

Fandt den -men nu er der intet på skærmen hverken med onboard eller Gforce
grafikkortet
Hvad nu ??

Lars

Fra : PHM

Dato : 14-01-05 21:05

Jow selvfølgelig er det onboard vga

Den skal disables og så burde det virke, hvis du har sat Agp kortet korrekt
i og kortet selvfølgelig virker.

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 16-01-05 00:09

Og så husker du at sætte skærmkablet i AGP kortet

-Niels-

Fra : Torn

Dato : 16-01-05 22:50

"Niels Bjørk Pedersen" <Gripen90@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Og så husker du at sætte skærmkablet i AGP kortet

Hehe, been there, done that, can't remember ).

Thoeger