Forstyrrelser i bildet med Asus Extreme AX~
Fra : s_gg

Dato : 14-01-05 15:03

Jeg har et P5GDC-V Deluxe hovedkort, dette kortet har PCI Express port samt
et innebygget skjermkort.

Dersom jeg kjører med det intigrerte skjermkortet så er det ingen
forstyrrelser i bildet, men når jeg bruker PCI E kortet så er det
forstyrelser i bildet. Dette gjelder særlig ved lave skjermoppløsninger som
når jeg er i BIOSen, eller når maskinen booter opp.

Når jeg spiller så legger jeg ikke merke til dette.

Jeg spekulerer i om dette kan være hardware feil, eller om det er en mindre
kortslutning?