6 pin powerkabel til PCI-Express kort
Fra : Martin Holm

Dato : 12-01-05 14:50

Hej

Er der nogen der ved hvor man kan få en adapter så man kan bruge en
almindelig strømforsyning?

Mvh Martin Holm

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 12-01-05 15:37

Martin Holm wrote:

> Er der nogen der ved hvor man kan få en adapter så man kan bruge en
> almindelig strømforsyning?

Har du kigget på edbpriser?

I Kbh: Spørg hos Brinck i Frederiksborggade. www.brinck.dk

I Århus: Spørg hos Radiolageret. www.aarhus-radio-lager.dk

Begge steder har de nok en adapter - og helt sikkert har
de stikkene så du selv kan samle en adapter.

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Martin Holm

Dato : 13-01-05 12:34

Jeg har kigget mig lidt omkring, bla. forespurgt hos studiedata, de
sagde at de ikke havde planer om at føre sådan en adapter - det er jeg
nu ret sikker på at de gør når PCI-e bliver mere populært.

Tak for tipset

Mvh Martin

Fra : Aksel

Dato : 12-01-05 22:59

"Martin Holm" <martin.j@slet.holm.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der ved hvor man kan få en adapter så man kan bruge en
> almindelig strømforsyning?
>
> Mvh Martin Holm

Kontroller om din strømforsyning er kraftig nok, nogle af de nye kort bruger
ekstremt meget strøm.

Hilsen Aksel