Kan ikke ændre opløsning!
Fra : JS

Dato : 11-01-05 20:46

Jeg har sat min 19" Samsung SyncMaster til at køre 1280*1024 ved 85 Hz. Men
når jeg genstarter computeren så har den kun denne opløsning i et par
sekunder når man kommer ind på skrivebordet og så slår den over til
1024*768!

Er der nogen som har en ide om hvorfor den gør dette?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-01-05 21:07

JS wrote:

> Er der nogen som har en ide om hvorfor den gør dette?

Jeg har en idé til skrivning at indlæg der vil gøre dit og vores færden
her meget lettere...

http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html

Jesper G. Poulsen