Grafikkort til Flightsim 2004
Fra : HOLCK Energi

Dato : 10-01-05 11:58

Hej

Jeg har moske mulighed at få byttet mit nye grafikkort som er Club 3D Radeon
X600 XT, 256 MB DDR.

Jeg syntes det "køre" langtsomt, dvs. lav framrate. hvilket kan anbefales,
jeg har selv tænkt på X800 pro.

På forhånd tak for svar.

Mvh Hans Jørgen

Fra : Henning Larsen

Dato : 10-01-05 16:45

"HOLCK Energi" <holckenergi@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> X600 XT, 256 MB DDR.
>
> Jeg syntes det "køre" langtsomt, dvs. lav framrate. hvilket kan anbefales,

Har sendt nogle benchmarks til din email-adresse.

Henning

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-01-05 17:28

Henning Larsen wrote:

> Har sendt nogle benchmarks til din email-adresse.

Hvad hjælper det andre der står i samme situation ?

Jesper G. Poulsen

Fra : Henning Larsen

Dato : 10-01-05 21:04

> Hvad hjælper det andre der står i samme situation ?
>

> --
> Med venlig hilsen
> Jesper G. Poulsen

Jeg har prøvet at sende dem til dig også (tre gif-filer), men din
mailadresse bouncer.

Henning

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 10-01-05 21:44

Henning Larsen wrote:

> Jeg har prøvet at sende dem til dig også (tre gif-filer), men din
> mailadresse bouncer.

Vær sød at poste i dk.binaer, så andre også har glæde af
tingene :)

/hilsner
--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-01-05 22:38

Henning Larsen wrote:

> Jeg har prøvet at sende dem til dig også (tre gif-filer), men din
> mailadresse bouncer.

Ja, det skulle den også gerne... Lad være med at sende mails til folk.
Vi befinder os i et offentligt forum...

Jesper G. Poulsen

Fra : HOLCK Energi

Dato : 10-01-05 20:41

Tak for informationen

Mvh

Hans Jørgen

Fra : Soren Pedersen

Dato : 10-01-05 23:03

HOLCK Energi wrote:

> [...]
> X600 XT, 256 MB DDR.
>
> Jeg syntes det "køre" langtsomt, dvs. lav framrate. hvilket kan anbefales,

Nu kender jeg jo ikke resten af dit setup, men du skal være opmærksom på
at i modsætning til de fleste andre spil der belaster grafikkortet er FS
meget processor intensiv.

Mvh
Søren

Fra : HOLCK Energi

Dato : 11-01-05 11:37

Hej

Jeg har en ny PC ACER Veriton 7700 med P4 processor, PCI. Jeg har tænkt på
strømforsyningen, da denne kun er på
ca. 250 W. Kan det moske være årsag til den langsomme behandling af data?

Den er oppe hos leverandøren pt. men det er jo altid godt at følge med selv,
så gode ider modtages med tak.

Mvh Hans Jørgen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-01-05 11:52

HOLCK Energi wrote:

> tænkt på strømforsyningen, da denne kun er på
> ca. 250 W. Kan det moske være årsag til den langsomme behandling af

Nej. Hvis PSU'en er for lille vil det resultere i nedbrud eller
grafikfejl.

Jesper G. Poulsen