Ati 9800Pro laver fejl på tv out
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 07-01-05 23:08

Hej NG.

2 mulighedder.. enten gør jeg noget forkert, eller også er mit 9800pro
ved at dø

1/ VGA ud virker fint som det skal. Tv-out var den anden dag meget
mørkt (som om Y manglede mens C stadig var der, i Sv-video). idag er
det så helt væk, helt sort på S-Video ud. har testet på et andet tv.
I den fane man slår tv-out til, "Skærme" er der ud over VGA out og
Tv-out, nu også kommet en 3. der er highlighted / slået til!! det ser
ud til at være DVI ud, for når jeg trykker på den, kan jeg stille
tvunget 720p, altså noget DVI-værsen.. Der sider og har aldrig siddet
noget på DVI-out stikket....

2/ jeg har mellem jeg har brugt tv-out, opdateret drivere... fra 4.10
til 4.12, har prøvet at nedgradere til 4.8, hjalp ikke...

nogen der har et godt bud???

Mvh.

Jan Rasmussen - Radiomekaniker - nu uden TV-out