For varmt grafikkort?
Fra : P Kaasing

Dato : 07-01-05 20:35

Hej

Jeg har lige monteret en Zalman ZM80D-HP på mit ATI9600XT kort.

Det kører sådan set godt nok, men bliver så vidt jeg kan se en del varmere
end det gjorde før. Før var temperaturen omkring de 39 grader, men nu efter
at have monteret passiv, og lige spillet lidt HL2 og NFSU2 bliver temp 47
grader. Hvor varmt må et egentligt blive før det er for varmt?

/Poul

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-01-05 22:15

P Kaasing wrote:

> HL2 og NFSU2 bliver temp 47 grader. Hvor varmt må et egentligt blive
> før det er for varmt?

Halvledere plejer at få det slemt omkring 70°C, så fortsæt du bare med
dit setup

Jesper G. Poulsen

Fra : P Kaasing

Dato : 07-01-05 23:04

Hej, tak for hurtigt svar.

Jeg har så også imellemtiden fundet ud af at det er kun når jeg spiller den
bliver så varm, 2 min efter var temp 41 grader, og det er jo ok.

/Poul