Aopen Aeolus 6800GT
Fra : CPUidle -- Cool Athl~

Dato : 04-01-05 16:33

Hejsa,, har et Geforce 6800GT kort i subj. og alt virker fint MEN.. troede
lige at jeg var smart og skulle opdatere drivere og nu har jeg ingen
funktioner til overclockning! Hvor kan jeg finde den gamle driver hvor den
har den funktion at man kan stille mhz. på både GPU og på RAM?

Ps. mit kort kørte klippe stabilt ved 413mhz GPU + 1100mhz RAM og nu kører
det kun standard dvs. 350mhz/1000mhz Det blev vel ca. 48-56grader og den
siger at 120grader er max.. lol.

Url's plz.?

På forhånd tak

--
Husk af Slette/Fjerne [NOPSPAM] og [FJERNES] fra Mail adressen!!

Fra : N´far

Dato : 04-01-05 18:04

"CPUidle -- Cool Athlon 1333" <millenium[NOPSPAM]@[FJERNES]stofanet.dk>
skrev i en meddelelse news:41dab71a$0$23075$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> [...]
>
> Ps. mit kort kørte klippe stabilt ved 413mhz GPU + 1100mhz RAM og nu kører
> det kun standard dvs. 350mhz/1000mhz Det blev vel ca. 48-56grader og

Du skal bare tilføje nvtweak.reg i din regdatabase.

http://downloads.guru3d.com/downloadget.php?id=911&file=4&evp=b967b42965ac72
1052316506857168a9

Fra : N´far

Dato : 04-01-05 18:16