V7100 problemer.... pro hjælp søges!
Fra : dommer

Dato : 21-05-01 19:26

(nedenstående er tidligere postet, men uden problemet er blevet løst, så nu
prøver jeg igen)

jeg kører win2k sp1 samt Nvidias nyeste drivere, og blinkeriet er flimren
som medfører at det hakker... altså ikke noget med at skærmen slukkes

Fra : Jakob Overgaard

Dato : 21-05-01 22:05

Ved ikke, om det er til nogen hjælp. Men jeg har selv haft god gavn af
http://www.geforcefaq.com/faq.cgi

Mener, der er skrevet om netop dine probl.s med flimren og Nvidias drivere

/Jakob