VIL SPILLE!
Fra : Lars Bjørn Jensen

Dato : 21-05-01 19:04

Hej NG.

Jeg savner nogen at spille rollespil med her i København. Jeg er 23 år og
har spillet nogle år, mest afarter af AD&D. Har været med til at arrangere
Pentacon, hvis nogen kan huske det?? Det er nogle år siden, men kunne nu
godt tænke mig at begynde igen. Så skriv hvis du kender til noget...

Lars

Fra : Yulian K. Gaard

Dato : 21-05-01 23:52

Tjaa ... jeg leder selv efter en gruppe at spille med.

I sanhed
Yulian

--

Respectfully submitted.

" Magic is a way of life. "

Fra : Kitiara

Dato : 22-05-01 06:13

Til jer der mangler en gruppe, kan jeg anbefale at
http://www.rollespillerne.dk
Jeg satte en notits op for et par måneder siden og har siden haft kontakt
med en del GM, hvoraf flere var fra Kbh. Faktisk også en del der var villige
til at tage til den anden ende af sjælland for at spille med mig og min
gruppe.
Jeg spiller nu både med en gruppe i Sorø og med to GM fra Roskilde.

Fra : Lars Bjørn Jensen

Dato : 22-05-01 10:28

Det lyder meget lovende. Men er det virkelig et problem at finde
rollespillere i dag?? Er det en forfaldende interesse, eller hvad sker det?
Sidst jeg spillede faldt vi næsten over hinanden :)

Fra : Kitiara

Dato : 22-05-01 14:10

Jeg ved ikke om der er færre spillere i dag end for 5-10 år siden. Men en
del af problemet er nok at folk knytter sig for meget til en bestemt gruppe
og når gruppen så går i opløsning, kommer de færreste i gang med at spille
igen. Det kan være svært at finde nogen med samme spillestil som ens gamle
gruppe.
Jeg kender kun få i Slg der spiller og blandt dem er det umuligt at finde en
gruppe, da de kun vil spille med dem fra deres klike og er meget lukkede
overfor nye spillere.

Fra : Lord Xevior

Dato : 23-05-01 11:59

Hm, jo, det kun da være interresant.. Fortæl lidt mere.. Reply på min Mail

Thomas

Fra : Trez

Dato : 23-05-01 13:36

Hvem skulle være GM???

Jeg er med både som spiller eller GM hvis det er, også selv om jeg skal være
GM for Kitiara

/Trez

Fra : Yulian K. Gaard

Dato : 23-05-01 20:58

Fint. Du skal være GM ... jeg trænger til IKKE at være det i kampanger

--

Respectfully submitted.

" Magic is a way of life. "

Fra : Trez

Dato : 24-05-01 14:06

Skal jeg være GM, vil jeg da gerne vide for hvor mange og hvor folk bor...

/Trez

Fra : Yulian K. Gaard

Dato : 24-05-01 23:01

Jeg er en og bor i Greve ...
Heh ... håber resten er i HT området.

--

Respectfully submitted.

" Magic is a way of life. "

Fra : Trez

Dato : 25-05-01 14:37

Jeg bor selv pt. i Roskilde, men flytter måske snart til København, men det
skulle ikke forhindre mig i at være GM for en flok håbeløse individer som
mig selv *GGG*

/Trez

Fra : Yulian K. Gaard

Dato : 25-05-01 18:19