Andet multimedie
bentjuul 3670
Har set et foto, sat sammen af flere 100 f~
Fra : Mads Madsen

Dato : 13-02-05 16:04

Hej

jeg har et par gange set noglo fotos, som består af mange andre små
fotos.

Det er som om et program har analyseret forskellige fotos for farve,
lysstyrke osv.

Man kan så vælge f.eks et portræt foto og lade programmet danne et nyt
portrætfoto ud af de mange hundrede små fotos.
Dette nye portrætfoto ligner til "forveksling" det orginale...sådan
lidt på afstand.

Det ser ret sjovt ud, og først når man kommer tæt på kan man se at
hvert enkelte (store) pixels er et mindre foto.

Er der nogen der kender noget til sådan et program, der kan
sammensætte et foto ud fra mange små fotos?

Mvh.
Mads

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 13-02-05 19:16

"Mads Madsen" <madmadmadsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der kender noget til sådan et program, der kan
> sammensætte et foto ud fra mange små fotos?

+++++++++++++++++++++++++++++

Du har fået svar i en anden gruppe.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Tuesen v/København

Dato : 13-02-05 19:23

Jørgen Nielsen skrev følgende

> Du har fået svar i en anden gruppe.

Og hvad hjælper det svar så os der sider og følger denne tråd, samt venter
på svaret ?

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 14-02-05 16:16

"Tuesen v/København" <maxpost@gmail.comNOTVALID> skrev i en meddelelse

> Og hvad hjælper det svar så os der sider og følger denne tråd, samt venter
> på svaret ?
++++++++++++++++++++

Det hjalp måske det, at han gad krydsposte det næste gang.

Fra : Tuesen v/København

Dato : 14-02-05 22:43

Jørgen Nielsen skrev følgende
> Du har fået svar i en anden gruppe.

Skovl... svar på spørgsmål eller luk.

http://www.alhena-design.com/centarsia/download.shtml
http://www.fotographi.dk/modvictoria3.htm
http://www.aolej.com/mosaic/compare.htm

Det er de link der er kommet i tråden

Gruppen er dk.fritid.foto, fut ikke sat da snak om grafik m.m. hører til i
denne gruppe.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 14-02-05 16:51

"J¯rgen Nielsen" <jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> writes:

>Du har fået svar i en anden gruppe.

Ville du være sød at oplyse hvilken gruppe?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 14-02-05 17:57

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> Ville du være sød at oplyse hvilken gruppe?
>
> --
> Den grundlæggende årsag til verdens problemer er, at tåberne er skråsikre,
> mens de forstandige er fulde af tvivl. Bertrand Russel
> Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311
+++++++++++++++++

Det vil jeg da, det er i dk.fritid.foto.

Fra : Tuesen v/København

Dato : 14-02-05 21:40

Jørgen Nielsen skrev følgende
> Det vil jeg da, det er i dk.fritid.foto.

Flot... hvorfor ikke gøre det i din første post, i stedet for at spille
smart i de 2 efterfølgerne... klovn

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 15-02-05 16:45

> Flot... hvorfor ikke gøre det i din første post, i stedet for at spille
> smart i de 2 efterfølgerne... klovn

*PLONK*

Fra : Tuesen v/København

Dato : 15-02-05 19:16