Andet multimedie
Camedia Master 4 problemer
Fra : John S?gaard

Dato : 10-02-05 08:20

Hej NG
Jeg vil høre om der er andre der har oplevet problemer med Camedia
Master 4.1. Jeg har installeret det på en ny DELL Optiplex pc og har
store problemer med det. Problemet er at når man f.eks går ind i
"Print Images" så kan man sagtens se billederne ude til venstre, men
når man trækker dem ind midt på i Preview display area, så bliver
billedet her bare til en sort boks ???

Hvis man står i Browse Images kan man sagtens se alle billeder når de
er små, men når man så vil gøre dem større ved at trække på Tumbnails
size slider knappen, så bliver de alle til sorte kasser når man når
til næstsidste hak på slideren ????

En opgradering til 4.2 eller Quicktime til nyeste version hjælper
ikke. Eneste forskel er at man nu får en fejl med Failed to insert
Image når man forsøger at trække over i Print Images..

Er der nogen der kan hjælpe, eller som kan anbefale et andet produkt
som er ligeså nemt at bruge og som bl.a. nemt kan lave kalendere.

Mvh
John Søgaard

Fra : ha

Dato : 10-02-05 10:38

John S?gaard wrote:
> Jeg vil høre om der er andre der har oplevet problemer med Camedia
> Master 4.1. Jeg har installeret det på en ny DELL Optiplex pc og har

Jeg kan se der er en update til version 4.3, som du evt. kunne prøve.
Direkte link til download er:
http://www.olympusamerica.com/files/cm43-win-enu-up.exe

olympus' side http://www.olympusamerica.com/cpg_section/camediamaster4.asp

/ha