Andet multimedie
bentjuul 3670
jpg billede får beige baggrund
Fra : kjb

Dato : 09-02-05 09:12

Jeg har en tegning dels lavet i coreldraw og dels i photoshop - gemt som
jpeg fil, importeret som "billede fra fil" ind i word" når jeg udskriver fra
word er baggrunden nærmest beigefarvet - udskriver jeg direkte fra enten
corel draw eller photoshop er der ingen eller en hvid baggrund, som man
ikke kan se med det blotte øje - hvad går galt ?? Er der nogen der kan
hjælpe ???
Karen

Fra : Studio Smalbro

Dato : 09-02-05 09:54

Jeg tror at der er farve i baggrunden. Åben den eksportede fil i Photoshop.
I Photoshop åbner du vinduet "Vis info" og kører henover baggrunden med
pipetteværktøjet. Hvis der er udslag i Infovinduet er der farve i
baggrunden.

Kh
Bjørn