Andet multimedie
bentjuul 3670
JPG til MVB
Fra : Poul Erik

Dato : 05-02-05 13:51

Hej.

Jeg har et billede i JPG format, som jeg gerne vil have konverteret
til MVB format, for at bruge det i "Modulex" som baggrund.
Jeg kan dog ikke umiddelbar finde noget der kan konvertere det.

Håber der er en der kan hjælpe.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: lindaa@mail.tele.cykeldk

Fra : Villy Erichsen

Dato : 05-02-05 16:34

In article <qlf901tg7pvae1m63is1c0vdrsh4fihr2e@4ax.com>, Poul Erik
<lindaa@mail.telecykel.dk> wrote:

> [...]
> til MVB format, for at bruge det i "Modulex" som baggrund.
> Jeg kan dog ikke umiddelbar finde noget der kan konvertere det.

Ikke så sært - der findes ikke noget filformat der har mvb som
extension.
Hvorfor vil du konvertere - Modulex understøtter jpg

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Poul Erik

Dato : 05-02-05 18:29

On Sat, 05 Feb 2005 16:33:41 +0100, Villy Erichsen <spam@hammel-by.dk>
wrote:

>Ikke så sært - der findes ikke noget filformat der har mvb som
>extension.
>Hvorfor vil du konvertere - Modulex understøtter jpg

Ingen filformat, der hedder MVB?

Det hedder alle baggrundene der er i programmet. Derfor.

Men jeg har fundet en anden løsning. Jeg laver det i WordPerfect.
I modulex. strækker den baggrundene efter format, og når jeg vil bruge
et logo som baggrund, er det ikke smart.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse