Andet multimedie
oprensning af logo - håndskreven tekst
Fra : Carina

Dato : 02-02-05 12:48

Hej

hvordan oprenser jeg nemmest denne tekst
http://www.jaegersprisgarden.dk/Sider/logo.html

så der bliver skarpe kanter og det bliver pænere at se på ?
Jeg har Photoshop til rådighed til denne opgave.
/Carina

Fra : Studio Smalbro

Dato : 02-02-05 15:44

Har du prøvet at tjekke om der er tale om en font?
Prøv på myfonts.com - der har de sådan en rigtig smart fonttjekker

Kh
Bjørn

Fra : Carina

Dato : 02-02-05 22:09

Ja, så heldig var jeg desværre ikke ;O(
/Carina

Fra : Morten Lind

Dato : 03-02-05 04:23

> [...]

> så der bliver skarpe kanter og det bliver pænere at se på ?
> Jeg har Photoshop til rådighed til denne opgave.

Det nemmeste er jo Illustrator(og lignende), da du gerne skulle ha´
vektoriseret stregerne. Jeg mener at have hørt, at Photoshop også har en
sådan feature, men har aldrig prøvet det efter.
M.

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 03-02-05 09:42

Har lagt et forslag i dk.binaer. Kan det bruges har jeg også filen liggende
i photoshop ig illustrator format...

Mvh.
Carsten Pedersen

Fra : Carina

Dato : 03-02-05 12:41

WOW det er flot Carsten - kan du sende det til mig i photoshopformat? - og
tusind tak for hjælpen
/Carina
hybrid @ aussies . dk