Andet multimedie
bentjuul 3670
Ang Maps/Textures i 3D Studio Max 4.2
Fra : Bjørn E. Thorup

Dato : 31-01-05 13:02

Hej

Nogle der ligger inde med "standard" maps i programmet - Plejer der ikke at
følge nogen med selve programmet. Har mister mine!

Evt send til mig, eller upload på et websted hvis det er muligt.

Hvis dette ikke er tilfældet, skal jeg så bare finde nogle på nettet. Og er
det nok at bare ligge den i selve mappen
C:\Programmer\3DS Max 4.2\Maps ?

Tak
--
Bjørn E. Thorup