Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvodan sætter jeg et Photoshopfoto ind i e~
Fra : :-\)

Dato : 31-01-05 11:36

Hej!

Jeg har 2 billeder åbnet i Photoshop: mand.jpg og kvinde.jpg.

Hvordan sætter jeg billedet kvinde.jpg ind i billedet mand.jpg!

Jeg savner et "Sæt ind" -menupunkt som jeg kender fra InDesign ...

--
Mange hilsner fra
Carsten

Fra : Niels Boegh

Dato : 31-01-05 12:10

wrote:
> [...]
>
> Hvordan sætter jeg billedet kvinde.jpg ind i billedet mand.jpg!
>
> Jeg savner et "Sæt ind" -menupunkt som jeg kender fra InDesign ...

Vælg dit flytteværktøj (øverst til højre) hold musen ned og træk hele
billedet kvinde.jpg over på mand.jpg

Niels

Fra : :-\)

Dato : 01-02-05 13:35

1000 tak!

Fra : Dennis Seide

Dato : 31-01-05 12:32

> Hvordan sætter jeg billedet kvinde.jpg ind i billedet mand.jpg!

"File" og "Place"

Dennis Seide
-kreativ ildsjæl

www.creativefactory.dk

creative factory A/S
Algade 20
9700 Brønderslev
Tlf: 96 45 00 75
Fax: 96 45 00 76

Fra : Christoffer

Dato : 31-01-05 15:59

"Click and drag" du trækker ganske enkelt det ene billedet over i det
andet...

Fra : :-\)

Dato : 01-02-05 13:35

tak

Fra : :-\)

Dato : 01-02-05 13:37

> "File" og "Place"

Kan ikke se at det virker...

Jeg får kun mulighed for at vælge Analyserbare Formater
herunder ai. som ikke er et Photoshop format.
Hvordan skal jeg bruge "File" og "Place"
På forhånd tak!