Andet multimedie
bentjuul 3670
Findes der et program, der kan finde dubl~
Fra : Bo Frellsen

Dato : 30-01-05 22:08

Findes der et program der kan finde dubletter mellem grafikfiler og
evt. slette dubletterne

på forhånd tak
Bo

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 31-01-05 12:00

Bo Frellsen skrev:

> Findes der et program der kan finde dubletter mellem grafikfiler og
> evt. slette dubletterne

Ja der findes endda flere.
<http://www.somewareonthe.net/index_dpeg.htm> f.eks.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 31-01-05 14:14

grafikfiler og

Total Commander kan også, og så er det desuden en glimrende grund
til at skippe Stifinder.

Lars

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 31-01-05 19:18

Lars Thomsen Nielsen wrote:

> Total Commander kan også, og så er det desuden en glimrende grund
> til at skippe Stifinder.

Total Commander er ringe til at finde dubletter af billeder. Det kigger
kun på navn, størrelse og indhold. Et ordentligt program til dubletter
af billeder håndterer ændret størrelse og lignende manipulationer.

At Total Commander så i sig selv er et glimrende alternativ til
Stifinder er en anden sag.
--
Toke Eskildsen - http://ekot.dk/
Registreret bruger af Total Commander

Fra : Karsten Jensen

Dato : 31-01-05 23:32

On Mon, 31 Jan 2005 14:13:56 +0100, "Lars Thomsen Nielsen"
<lars@EraseThisflexcom.dk> wrote:

>Total Commander kan også, og så er det desuden en glimrende grund
>til at skippe Stifinder.

Og nu er der endda billed-viser i den *SS* - jvf. grafik-gruppen her
*SS*

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org

Fra : Bo Frellsen

Dato : 02-02-05 18:56

Thomas G. Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> skrev:

>Ja der findes endda flere.
><http://www.somewareonthe.net/index_dpeg.htm> f.eks.
>
>--
>Hilsen
>Madsen

Det var lige sådan et program jeg manglede, Tak for det !!
Hilsen Bo

Fra : Jørgen

Dato : 03-02-05 08:51

"Bo Frellsen" <bo@frellsen.net> skrev i en meddelelse
> Findes der et program der kan finde dubletter mellem grafikfiler og
> evt. slette dubletterne
>
> på forhånd tak
> Bo

Jeg har købt på Nettet "Thumbs Plus 5.01" fra "Cerious Software". Den
kostede omkring 600 kr.
Den kan gennemsøge et bibliotek og fortælle dig, om der er dubletter. Du kan
også indstille graden af identitet. Skal de være 100% ens, eller vil du have
at vide, om de bare er 85% ens. Jeg synes, det virker formidabelt.
Mvh Jørgen

Fra : Peter Loumann

Dato : 03-02-05 10:57

Jørgen skrev:

>Jeg har købt på Nettet "Thumbs Plus 5.01" fra "Cerious Software". Den
>kostede omkring 600 kr.

Den aktuelle version er 7.0.
http://www.cerious.com/
Den koster 90 dollars i pro-versionen, 50 i standard-versionen.

>[...] Jeg synes, det virker formidabelt.

Programmet er fremragende.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : pm

Dato : 05-02-05 07:12

Hvad med denne her?
Er fremragende ..og gratis
http://www.bigbangenterprises.de/en/doublekiller/

PM

Fra : Jesper Hansen

Dato : 05-02-05 10:05

On Thu, 03 Feb 2005 10:56:58 +0100, Peter Loumann <me@privacy.net>
wrote:

>Den aktuelle version er 7.0.
>http://www.cerious.com/
>Den koster 90 dollars i pro-versionen, 50 i standard-versionen.

Jeg har prøvet at hente deres trial version, men jeg synes ikke den
kan finde dubletter - hvordan gør man det?

Mvh
Jesper

Fra : Peter Loumann

Dato : 05-02-05 11:35

Jesper Hansen <lismoes@(slettes)gmail.com> skrev:

>Jeg har prøvet at hente deres trial version, men jeg synes ikke den
>kan finde dubletter - hvordan gør man det?

Menu: Edit -> "Find similar images..." eller Ctr+Shift+F

http://huse-i-naestved.dk

Fra : Jesper Hansen

Dato : 05-02-05 12:04

On Sat, 05 Feb 2005 11:35:29 +0100, Peter Loumann <me@privacy.net>
wrote:

>Menu: Edit -> "Find similar images..." eller Ctr+Shift+F

Ok - så er det optikeren på mandag.... Jeg synes ellers jeg havde
kigget i alle menuerne.

Tak for hjælpen.

/jesper