Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvordan i Paint Shop Pro 9???
Fra : Anita

Dato : 30-01-05 16:15

Hej Gruppe,

Jeg har en meget banalt spørgsmål, som jeg bare ikke kan finde ud af. Jeg
vil gerne lave en markering i et billede, og så give denne marketing en
anden farvetone i henhold til RGB-skalaen.
Med andre ord skal der fremhæves en detalje i billedet (som skal forblive
som det er), mens resten af billedet skal tones blåt (i en bestemt
RGB-farve)
I PSP 8 gik det uden problemer, men i 9'eren kan man kun vælge nogle
%-værdier for RGB (og altså ikke de tal jeg er vant til)

Er der nogen der kan hjælpe med dette??

Venlig hilsen

Anita