Andet multimedie
bentjuul 3670
Q: ændringer i PDF dokument
Fra : Morten Sten Andersen

Dato : 29-01-05 20:20

Hej

Jeg har et PDF dokument uden begrænsninger som jeg gerne vil skrive i,
hvordan gør jeg det?

Jeg har prøvet alt (tror jeg) men jeg kan ikke få lov til blot at skrive i
dokumentet (er et ansøgningsskema, uden sikkerhedsbegræsninger).

Prøvet at åbne det i word men så ryger formateringen desværre.

Jeg bruger Adobe Acrobat professional 6.0

Mvh Morten

Fra : Akasut

Dato : 29-01-05 21:28

"Morten Sten Andersen" <no@thanks.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dokumentet (er et ansøgningsskema, uden sikkerhedsbegræsninger).
>
> Prøvet at åbne det i word men så ryger formateringen desværre.

Hvordan åbnede du det i Word?

Fra : Morten Lind

Dato : 30-01-05 08:14

Morten Sten Andersen <no@thanks.dk> wrote:

> [...]
>
> Prøvet at åbne det i word men så ryger formateringen desværre.
>
> Jeg bruger Adobe Acrobat professional 6.0

Øverst til højre er en knap, der hedder Avanceret redigering - åbn den
og vælg tekstværktøj og skriv.
M.

Fra : Morten Sten Andersen

Dato : 30-01-05 18:06

Ja, men hvis jeg gør det så bliver det i en gul blok....ser jo ikke så fedt
ud...

Kan man ændre farven på boksen?

Morten

"Morten Lind" <fornavnogefternavn@machintoshUDENHINTOSH.com> wrote in
message

Fra : Morten Lind

Dato : 30-01-05 18:43

Morten Sten Andersen <no@thanks.dk> wrote:

> Ja, men hvis jeg gør det så bliver det i en gul blok....ser jo ikke så fedt
> [...]

Jeg skrev REDIGERING, ikke kommentering - vælg avanceret redigering,
vælg Touch-up tekstværktøj. Så får du en skrivemarkør og kan skrive helt
normalt.
M.

Fra : Morten Sten Andersen

Dato : 30-01-05 18:59