Andet multimedie
bentjuul 3670
E-learningkurser i Photoshop?
Fra : Linnea

Dato : 28-01-05 18:05

Er nogen af jer bekendt med hvor jeg kan tage kurser over nettet i
Photoshop? Det skal være version 7 eller CS.

Hilsen
Anette

Fra : Christoffer

Dato : 28-01-05 20:37

> Er nogen af jer bekendt med hvor jeg kan tage kurser over nettet i
> Photoshop? Det skal være version 7 eller CS.
Adobe tilbyder jo nogle tutorials/guides, men det kræver at du er bruger...
det er så vidt jeg husker gratis.

ellers så søg på google efter "photoshop 7.0 tutorials" Der findes en del
sider med guides til forskellige ting, bla. hos www.good-tutorials.com

Fra : Erik Andersen

Dato : 28-01-05 21:46

Et udmærket alternativ er Kenn Römer-Bruhn: Photoshop 7.0
Kan købes ved f.eks. http://grafisk-litteratur.dk/ digitale publikationer

Mvh Erik Andersen

Fra : ha

Dato : 28-01-05 22:00

Linnea wrote:
> Er nogen af jer bekendt med hvor jeg kan tage kurser over nettet i
> Photoshop? Det skal være version 7 eller CS.

Danmarks Netskole har et par stykker. Kanon kurser.

http://www.netskole.dk/netskole.asp

/ha

Fra : Linnea

Dato : 29-01-05 07:22

> Danmarks Netskole har et par stykker. Kanon kurser.
>
> http://www.netskole.dk/netskole.asp
>
> /ha

Tak for det - ser lovende ud. Har mailet med forespørgsel.

Mvh
Anette

Fra : ha

Dato : 29-01-05 13:27

Linnea wrote:
> Tak for det - ser lovende ud. Har mailet med forespørgsel.

Velbekom. Så må man bare håbe, at Thomas Madsen stadigvæk er
læreren.

/ha

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 29-01-05 13:47

ha skrev:

> Så må man bare håbe, at Thomas Madsen stadigvæk er læreren.

Jo, men det er jeg og mange tak for din ros af kurserne. :)

Til Anette kan jeg fortælle, at der pt. kører to Photoshop-kurser
på Netskolen. Det ene er dette:
<http://www.netskole.dk/undervisning/visfag_ny.asp?id=40>, som er
skrevet dengang Photoshop 6 var den nyeste version, men du kan
sagtens bruge Photoshop 7 og CS, da de kan alt hvad Photoshop 6
kan, og mere til.

Det andet kursus kræver, at du har gennemført grundkurset.
<http://www.netskole.dk/undervisning/visfag_ny.asp?id=302>.
Det er skrevet ud fra Photoshop 7 og gennemgår nogle ting, som
ikke findes i Photoshop 6, men sidder man med Photoshop CS, kan
man selvfølgelig sagtens være med, da den kan alt hvad version
7 kan, og mere til.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Linnea

Dato : 29-01-05 15:55

> [...]
> skrevet dengang Photoshop 6 var den nyeste version, men du kan
> sagtens bruge Photoshop 7 og CS, da de kan alt hvad Photoshop 6

Dette må være det rette så. Jeg kender ikke til Photoshop men er ret
velbevandret i PSP.
Har mulighed for at bruge version 7. Glææææder mig allerede.

De bedste hilsner
Anette

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 29-01-05 16:09

Linnea skrev:

> Har mulighed for at bruge version 7.

Ok.

> Glææææder mig allerede.

Håber at kurset kan opfylde dine forventninger så og vi "snakkes"
ved. :)

--
Hilsen
Madsen