Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvor finder jeg billedserier (mange billed~
Fra : Morten

Dato : 27-01-05 20:13

Hej

Jeg skal have nogle billeder op på vægen, og jeg havde tænkt mig 4-6
billeder på række, som alle viser det samme, med noget tids mellemrum.

f.eks.
1) Billede af et æble
2) Billede af et æble hvor der er taget en bid
3) Spist ca. ½-delen
4) Helt spist/Skrog
5) Kerner og stilk som ligger tilbage ...

Billederne skulle så være taget samme sted med samme baggrund og belysning
osv. så man ikke var i tvivl om at det var den samme serie.

Det kunne også være et træ der blev plantet, og voksede sig større og
større...

Alternativt kan jeg huske at jeg på et tidspunkt så noget i TV med et kamera
der kunne tage ekstremt mange billeder pr. sekund, hvor du kunne tage et
billede af f.eks. en sukkerknald der blev tabt i en kaffekop, og hvor du så
får nogle helt detaljerede billeder af at den rammer overfladen osv.
Det måtte også godt være en serie i den stil.

Mine spørgsmål kommer så her:
Er der nogen der kender nogen steder jeg kan finde billeder i den stil?
Er der nogen der ved hvad den teknik jeg fortalte om med kaffekoppen hedder,
så jeg nemmere kan søge efter den slags billeder?

/Morten