Andet multimedie
bentjuul 3670
læse dat filer?
Fra : ___P.Sir___

Dato : 27-01-05 12:58

Nogle bekendte har sendt mig et par billeder fra en ferie, og de er i
"dat" format.
Jeg kan ikke åbne disse filer med de gængse programmer i XP, Irfan
view, photoshop, wordpad m.m.
Er der nogen her der kan fortælle mig hvordan jeg kan få disse billeder
at se?

--
m.v.h. Preben

Fra : Studio Smalbro

Dato : 27-01-05 13:54

De er sandsynligvis blevet omdøbt under transporten via email. Jeg gætter på
de ligger i par. Vælg den største i parret og omdøb den til *.jpg og se om
det hjælper.
Kh
Bjørn

Fra : ___P.Sir___

Dato : 27-01-05 15:53

Studio Smalbro wrote:

> De er sandsynligvis blevet omdøbt under transporten via email. Jeg
> gætter på de ligger i par. Vælg den største i parret og omdøb den til
> [...]

Ja tak, det virkede faktisk.

--
m.v.h. Preben