Andet multimedie
bentjuul 3670
10xgif til roterende kugle
Fra : Jane K.

Dato : 26-01-05 22:51

Hejsa

Er HELT nybegynder i Flash, har købt bogen avanceret Flash 5 (med tilhørende
CD) MEEEEEEN

Jeg har lavet 10 stk. GIF filer som gerne skulle skulle
blive til en roterende kugle. Hvordan pokker griber jeg
det nemmest an ?
Har i evt. et link hvor ALT er skåret ud i pap

Jeg har ingen problemer med at lave en animation med PSP men det bliver i
ryk, og det ser ikke synderlig
kønt ud.

MVH
Jane

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 27-01-05 00:05

> Er HELT nybegynder i Flash, har købt bogen avanceret Flash 5 (med
> tilhørende
> CD) MEEEEEEN

Lidt modsigende at du er helt nybegynder og så har købt en bog med avanceret
Flash...

Nå, jeg kan ikke hjælpe dig konkret med dit problem, men muligvis kan du
have mere brug for nyhedsgruppen dk.edb.internet.webdesign.flash

Og så ser jeg lige at du har postet samme spørgsmål der også - det var ikke
pænt gjort.

Lars