Andet multimedie
bentjuul 3670
Short keys virker ikke i Photoshop CS
Fra : Michael Bas

Dato : 24-01-05 21:37

Hejsa...

Mit tastatur virker ikke i Photoshop CS. Derfor er jeg hele tiden nødt til
at skal bruge menuerne øverst, hvilket gør arbejdet meget besværligt.

Er der nogen der ved, hvordan jeg får tastaturet til at virke?

Mvh.
Michael Bas

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 24-01-05 21:51

Michael Bas skrev:

> Er der nogen der ved, hvordan jeg får tastaturet til at virke?

Hvis det er en legal version af Photoshop du sidder med, så er det
muligvis driveren til dit tastatur, som ikke fungerer efter hensigten.
Visse Logitech-drivere har efter sigende problemer med Photoshop CS,
så prøv evt. en anden driver.

Hvis du sidder med en piratversion, så har du sikkert blot fået fat
i en af de utallige versioner, som flyder rundt ude på nettet, med
et aktiverings-crack med uheldige bivirkninger.

--
Hilsen
Madsen