Info om storoider?
Fra : Raven

Dato : 21-05-01 17:04

Er der nogen her der har forstand på steroider? I så fald ville jeg meget
gerne vide, hvilken slags er mindst skadelige & har en rimelig effekt? Jeg
leder ikke efter noget der kan lægge 30 kg muskler på min krop i løbet af 3
mdr., blot et par kilo & udnytte kosten bedre. Evt. forslag til hvordan man
får fat i dem, ville selvfølgelig være rart, selvom jeg godt ved det er et
åndssvagt spørgsmål.
Tak
Raven

Fra : Bare en dreng

Dato : 17-06-01 10:33

Steroider er en farlig glidebane og selv om du "kun" skal bruge en lille
forbedring, så siger langt de fleste erfaringer at det i sidste ende tager
overhånd - og desuden er det banke-farligt at lege med den slags. For slet
ikke at tale om lovligheden i dit projekt.

Så Raven - lad dem ligge og nyd istedet det udbytte du kan få af fysisk
træning - det andet er for tabere!

BED

Fra : Lynx

Dato : 09-07-01 13:46

Du skulle hellere bruge dine penge på en kompetent, personlig træner.
Steroider er fucked up, ligegyldigt, hvordan du vender og drejer det. Hvis
du blot ønsker et par kilo ekstra på kroppen, så er det absolut muligt uden
brug af den slags stimulanser.

Mvh.

Morten

--