Andet multimedie
bentjuul 3670
Adobe Acrobat 6 - mangler forbindelse til ~
Fra : Tine Müller

Dato : 13-01-05 15:24

Jeg kan ikke få forbindelse til min Agfa SnapScan 1212u, sådan at jeg kan
scanne en bog ind i Acrobat 6. Jeg har efterhånden prøvet alt.

Jeg kan godt scanne fra Photoshop 7.

Jeg følger anvisningen i hjælp - Create a PDF from a scanned document.

Håber nogen kan hjælpe mig med problemet.

/Tine

Fra : Tine Müller

Dato : 15-01-05 14:00

Jeg for kun et lille hvidt billed uden indhold???????????