Andet multimedie
bentjuul 3670
Freeware program til at skrive bogstaver p~
Fra : den ægte fotomand

Dato : 11-01-05 20:38

Hejsa

findes sådan et program, og findes der et hvor man også kan skrive på skrå

Mvh Per

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 11-01-05 23:45

den ægte fotomand skrev:

> Hejsa
>
> findes sådan et program, og findes der et hvor man også kan skrive på
> skrå
>
> Mvh Per

Et hvilket som helst billedbehandlingsprogram kan det! tag et kig på
www.snapfiles.com under freeware sektionen! der skulle være et par
stykker!

Claus

Fra : den ægte fotomand

Dato : 12-01-05 11:26

> Hejsa

> Et hvilket som helst billedbehandlingsprogram kan det! tag et kig på
> [...]

Jeg kan hverken få Irfanview eller XNview til det, jo skrive bogstaver men
íkke med mulighed for at ha skriften på skrå.

Men jeg vil kigge på det der snapfiles. tak

MVH Per

Fra : emj

Dato : 12-01-05 12:49

On Wed, 12 Jan 2005 11:25:57 +0100, "den ægte fotomand"
<denrigtigefotograf@ofir.dk> wrote:

>Jeg kan hverken få Irfanview eller XNview til det, jo skrive bogstaver men
>íkke med mulighed for at ha skriften på skrå.

I irfanview kan du vælge skriftrype og der vælge kursiv eller hvad du
nu måtte ønske.
Hilsen emj

Fra : den ægte fotomand

Dato : 12-01-05 13:20

--
Billeder skal ses i en ramme på væggen og ikke på en skærm!!!

jo men på s

MVH Per

Fra : emj

Dato : 12-01-05 15:09

On Wed, 12 Jan 2005 13:19:33 +0100, "den ægte fotomand"
<denrigtigefotograf@ofir.dk> wrote:

>jo men på s

Okke jov da do, det kan man også, men det skal så gøres på samme måde,
som du har gjort her, nemlig via linjeskift.
Hilsen emj

Fra : Per Christoffersen

Dato : 12-01-05 15:26

> Okke jov da do, det kan man også, men det skal så gøres på samme måde,
> som du har gjort her, nemlig via linjeskift.

Mon ikke fotomanden i virkeligheden ønsker sig tekst der er drejet.
Jeg ved ikke om man kan i Irfanview o.lign., men Gimp burde da kunne (men
det er altså kun et gæt).

/Per

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 12-01-05 13:22

den ægte fotomand skrev:

> Jeg kan hverken få Irfanview eller XNview til det, jo skrive
> bogstaver men íkke med mulighed for at ha skriften på skrå.
>
> Men jeg vil kigge på det der snapfiles. tak
>
> MVH Per

i irfanview: lav en selection (træk en firkant der hvor du vil have
teksten) under edit kan du indsætte tekst i din markerede firkant! der
kommer så en dialogboks, vælg kursiv eller italic. hvis du ikke kan
vælge italics, er det fordi din font ikke har den mulighed.

Claus

Fra : Palle

Dato : 12-01-05 11:35

Paint.

Fra : emj

Dato : 12-01-05 12:58

On Wed, 12 Jan 2005 11:35:26 +0100, "Palle" <hother.papgaard@liam.dz>
wrote:

>findes sådan et program, og findes der et hvor man også kan skrive på skrå

Ja, det kan man da i irfanviw. Det er blot at vælge kursiv under
skrifttyper.
Irfanview kan alt
Hilsen emj

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 14-01-05 10:19

> findes sådan et program, og findes der et hvor man også kan
skrive på
> skrå

EyeBatch kan _alt_ med watermarks på billeder. Godt nok kun
shareware, men du har da 30 dage til at klare det i. Jeg har købt
licens ($39) og er glad for den.

http://www.atalasoft.com/EyeBatch/

Lars