Andet multimedie
bentjuul 3670
Program til at lave knapper
Fra : Fidolinux.dk

Dato : 10-01-05 21:50

Hejsa
Jeg mangler et program der kan lave knapper til en hjemmeside. Gerne så den
laver et sæt, dvs, et hvor knappen er trykket ned, og et hvor den er oppe,
hvis i forstår ;)
Programmet må meget gerne være til linux, men hvis det er til Win, må jeg jo
leve med det ;)

--
Mvh stefan
--------------------------

Fra : Per Christoffersen

Dato : 11-01-05 13:50

"Fidolinux.dk" <fidolinux@FJERNfidolinux.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Jeg mangler et program der kan lave knapper til en hjemmeside. Gerne så
> den laver et sæt, dvs, et hvor knappen er trykket ned, og et hvor den er
> oppe, hvis i forstår ;)

Adobepakken (Imageready + Golive) kan noget i den retning.
Macromedias pakke (Fireworks + Dreamweaver) kan vidst også.

I begge tilfælde anvendes både et billedbehandlingsprogram og en HTML editor
fordi koden til kanpperne på siden også laves færdig.

Ellers kan et hvilket som helst billedbahnadlinsgprogram jo bruges, - det
kræver bare lidt mere håndarbejde.

/Per

Fra : Mads TJ

Dato : 11-01-05 15:55

> Ellers kan et hvilket som helst billedbahnadlinsgprogram jo bruges

et hvaffor et?? :D

Fra : Per Christoffersen

Dato : 11-01-05 16:37

"Mads TJ" <ingen@mail.overhovedet> skrev i en meddelelse

> et hvaffor et?? :D

Lige siden jeg hældte en kop nescafe med mælk og masser af sukker ned i mit
tastatur, har det haft tendenser til en noget løs håndtering af stavning...

Svaret på den lille rebus er: "billedbehandlingsprogram".

/Per

Fra : Fidolinux.dk

Dato : 11-01-05 21:46

Ingen der kender til nogle knap så dyre/store programmer som Adobe ?

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 11-01-05 22:17