Andet multimedie
bentjuul 3670
Quark og store formater 75X2000 cm
Fra : Dennis Seide

Dato : 06-01-05 14:33

Hey NG

Sidder lige og bikser med et banner til en restaurent, og er løbet ind i
lidt problemer:

Quark (4,04) siger at min max. dokument-højde er 1219,2 mm

Havde egentligt regnet med blot at gange dokumenter op i procenter og printe
som *.ps-dokument, men nej - jeg kan ikke angive procent og dermed forstørre
dokumentet op i den ønskede størrelse.

Griber jeg det forkert an?

Har overvejet om jeg skal hive hele mollevitten over i Illustrator, men det
bedste ville selvf. være hvis jeg kunne blive i Quark

/dennis

Fra : Dennis Seide

Dato : 06-01-05 14:45

Ja, jeg gir så årets første virtuelle kvaje-kage - der er selvfølgeligt tale
om 75X200 cm

/dennis

Fra : Studio Smalbro

Dato : 06-01-05 18:14

Fane 2 (Indstilling) i printdialogen. Her ligger formindsk og forstør med
angivelser i %

Kh
Bjørn