Andet multimedie
bentjuul 3670
fx5700LE
Fra : Claus Højer

Dato : 02-01-05 00:10

Hej!
Er der ikke en venlig sjæl der kan fortælle mig om dette kort fra aopen skal
bruge wdm drivere. Jeg har netop købt kortet og kan ikke installere wdm
driverne, det går faktisk rent galt når jeg prøver.

Jeg fik ingen brugbar manual med kortet, derfor er jeg lidt på herrens mark
her. jeg er kommet så langt at jeg har fundet ud af at wdm er video capture
og der er et s-video stik på kortet, men ??????????

MVH
Claus

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 02-01-05 00:20

Claus Højer wrote:
> [...]
> aopen skal bruge wdm drivere. Jeg har netop købt kortet og kan ikke
> installere wdm driverne, det går faktisk rent galt når jeg prøver.

Du har nok større chance i news:dk.edb.hareware.grafikkort - her drejer det
sig om grafikbehandling, ikke grafikkort.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-01-05 00:23

Claus Højer skrev:

>Er der ikke en venlig sjæl der kan fortælle mig om dette kort fra aopen skal
>bruge wdm drivere. Jeg har netop købt kortet og kan ikke installere wdm
>driverne, det går faktisk rent galt når jeg prøver.

Går ud fra, at det er et grafikkort det drejer sig om, så er
news:dk.edb.hardware.grafikkort den rigtige gruppe til dine
spørgsmål.

Herinde drejer det sig om billedbehandling på computer.

Du kan finde en oversigt over de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk/grupper.pl,
og du kan læse om brugen af de danske nyhedsgrupper på
http://usenet.dk og har du spørgsmål om brugen
af nyhedsgrupperne,
så er news:dk.velkommen den rette gruppe.
--
Knud