Andet multimedie
bentjuul 3670
animerede gifs virker ikke
Fra : Niels Mathiassen

Dato : 27-12-04 07:58

Når jeg indsætter animerede gifs i en e-mail virker animationen ikke.
Jeg har prøvet både at gemme gif´en på harddisken og kopiere/sætte ind
direkte fra internettet. Alligevel virker animationen ikke. Jeg bruger
XP, Outlook 2003. Er det pga. af nogle sikkerhedsindstillinger i disse
programmer - eller hvad.

mvh
NGM

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 27-12-04 12:55

"Niels Mathiassen" <nilo@pc.dk> skrev i en meddelelse
[KLIP]
Er det pga. af nogle sikkerhedsindstillinger i disse
> programmer - eller hvad.
>
> mvh
> NGM
+++++++++++++++++++++++

Hej.

Du kan prøve at sætte sikkerheden lidt ned i outlook. Vend lige tilbage og
fortæl om det virker eller ej.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Niels Mathiassen

Dato : 04-01-05 11:24

Jeg har selv fundet ud af svaret:
Outlook var indstillet til at benytte word som e-mail editor. Jeg
har fjernet denne indstilling og nu virker animationerne.

mvh. Niels

--
NGM