Søger kunstner og titel
Fra : Kondiwasser

Dato : 13-02-05 19:52

Hej,

Jeg søger kunstner og titel på en sang som hvis nok er fra 80'erne.
Jeg har postet en bid af sangen i dk.binaer.musik og håber, at det
hjælper til at identificere den. Den er postet under subject "Indlæg i
dk.kultur.musik - Hvem har lavet denne?

På forhånd tak

Ulrich

Fra : Michael Nørgaard

Dato : 13-02-05 23:54

"Kondiwasser" <ufcSKALFJERNES@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Er dt bare mig? jeg kan ikke se dk.binaer.musik..........

Måske nok off topic her ;) men ikke helt irrlevant dog

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-02-05 00:13

Michael Nørgaard skrev:
> Er dt bare mig? jeg kan ikke se dk.binaer.musik..........

Det er såmænd bare alle dem som bruger TDC's newsserver som ikke kan har
den gruppe, da TDC fjernede den og en del andre som var _for_
trafikerede fra deres server.

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Asger Nørgaard Hanse~

Dato : 14-02-05 19:39

> Det er såmænd bare alle dem som bruger TDC's
> newsserver som ikke kan har den gruppe, da TDC
> fjernede den og en del andre som var _for_
> trafikerede fra deres server.

Det er kun en del af forklaringen. En lige så reel forklaring er, at TDC i
medierne blev anklaget for at supportere ulovlig filudveksling. Så det var
lige så meget af nød som lyst..........

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-02-05 20:16

Asger Nørgaard Hansen skrev:
> Det er kun en del af forklaringen. En lige så reel forklaring er, at TDC i
> medierne blev anklaget for at supportere ulovlig filudveksling. Så det var
> lige så meget af nød som lyst..........

Så skulle de have fjernet de binaere grupper helt fra deres servere, for
det eneste der er sket ved det er jo, at dem der vil holde gang i den
ulovlige filudveksling via newsgroups bare er rykket over i en anden gruppe.

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Kondiwasser

Dato : 14-02-05 10:39

On Sun, 13 Feb 2005 23:53:58 +0100, "Michael Nørgaard"
<nyhedsgruppe@hejza.dk> wrote:

>"Kondiwasser" <ufcSKALFJERNES@sol.dk> skrev i en meddelelse
>

>Er dt bare mig? jeg kan ikke se dk.binaer.musik..........
>
>Måske nok off topic her ;) men ikke helt irrlevant dog

Ville det hjælpe hvis jeg postede i dk.binaer ?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-02-05 12:10

Kondiwasser skrev:
> Ville det hjælpe hvis jeg postede i dk.binaer ?

Ja, den har TDC stadig
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 14-02-05 12:14

Ivan V. Klattrup skrev:

> Ja, den har TDC stadig

TDC har også stadig dk.binaer.kultur

(Jeg har ikke læst fundatsen, men efter hierarkinavnet
skulle den være i orden).
--
'rluf :·)

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-02-05 12:19

Herluf Holdt, 3140 skrev:
> TDC har også stadig dk.binaer.kultur

Det værste er at derinde brokker de sig hvis der kommer musik derind (og
der står også i fundatsen at musik henvises til dk.binaer.musik)

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Kondiwasser

Dato : 14-02-05 18:57

Den er i dk.binaer nu. Søg efter denne header:

Søger kunstner og titel - Hvem har lavet denne?

Pft, Ulrich