Ændre titel på et JFrame objekt?
Fra : bunallo

Dato : 13-02-05 14:03

Jeg har lavet et JFrame objekt:

frame = new JFrame("test");

men i når jeg kalder en metode i en anden klasse vil jeg gerne kunne ændre
denne titel på netop dette JFrame objekt. Er det muligt?

Fra : Martin Husted Hartvi~

Dato : 13-02-05 16:42

Nu er det altid en god ide at læse lidt i java doc'en, hvis du ikke har et
link, så kig her: http://java.sun.com/reference/api/index.html

Men, ok har du prøvet med setTitle ?

Martin

Fra : Lars Sherman Christe~

Dato : 13-02-05 16:44

bunallo wrote:
> Jeg har lavet et JFrame objekt:
>
> frame = new JFrame("test");
>
> men i når jeg kalder en metode i en anden klasse vil jeg gerne kunne ændre
> denne titel på netop dette JFrame objekt. Er det muligt?

Prøv med setTitle()

Venlig hilsen
Lars