Berlin
Fra : Anders

Dato : 12-02-05 12:36

Hejsa.

Vi er 2 unge fyre på 23 som skal en tur til Berin i påsken (torsdag til
søndag).

Hovedsageligt for at gå i byen dernede Men nu vi er der kan vi jo ligeså
godt se lidt os.

Nogen forslag til hvad der skal ses i Berlin? Museer er nok ikke lige os :)

På forhånd tak.

Mvh. Anders

Fra : Preben Andersen

Dato : 12-02-05 13:02

"Anders" <vipberg@hotmail.com> wrote in message

> Nogen forslag til hvad der skal ses i Berlin? Museer er nok ikke lige os
:)

Nej, det er det vel ikke .
Prøv at søge på Google, Berlin gav 20 mio. hits.

mvh
Preben

Fra : Anders

Dato : 12-02-05 13:17

> Prøv at søge på Google, Berlin gav 20 mio. hits.

Ja, lige præcis. Kan være lidt svært at overskue

Så tænkte der måske var nogen der havd elidt erfaringer at dele ud af.

Mvh. Anders

Fra : Anita

Dato : 13-02-05 11:50

Anders wrote:

> Ja, lige præcis. Kan være lidt svært at overskue
>
> Så tænkte der måske var nogen der havd elidt erfaringer at dele ud af.

Et par af de ting jeg vil anbefale:

Rigsdagen
Teletårnet
Det lille museum ved Checkpoint Charlie der fortæller om hvordan folk
flygtede fra øst til vest under krigen. Ret spændende.
Vi var også i et spændende område med masser af flotte store graffitti
tegninger - et område som var/er tilholdssted for diverse subkulturer. Men
jeg kan ikke huske hvad det hed.

Fandt lige dette link, der måske kunne kigges nærmere på.
http://www.lodging-germany.com/info/Berlin/

God tur.
Venligst Anita

Fra : Thomas Frandzen

Dato : 14-02-05 17:38

"Anders" <vipberg@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ligeså
> godt se lidt os.
>
> Nogen forslag til hvad der skal ses i Berlin? Museer er nok ikke lige os

Altid svært at rådgive folk hvis smag man ikke kender. Men i kan eventuelt
kigge på mine beskrivelser af min sidste to ture til Berlin (sommeren 2001
og 2004 respektivt):

http://www.fzc.dk/thomas/berlin_2001.htm
http://www.fzc.dk/thomas/Travel/Berlin2004/default.asp

Det kan være i bliver inspireret til at se nogle af tingene, så

God tur - Berlin er en fed by. Meget alsidig og ikke specielt dyr i forhold
til mange andre storbyer.

-Thomas

Fra : Inger Buchard

Dato : 19-02-05 17:38