pris på en VYTEC
Fra : Morten Laursen

Dato : 12-02-05 08:11

Hej

jeg skal bruge en suunto Vytec uden transmiter har du en som
du skal af med så mail .. hvis du ved hvor jeg kan købe den billiger ind
hos scubastore.com "3537 DKR." så skriv

mvh
Morten

Fra : HKN

Dato : 12-02-05 10:37

> jeg skal bruge en suunto Vytec uden transmiter har du en som
> du skal af med så mail .. hvis du ved hvor jeg kan købe den billiger ind
> hos scubastore.com "3537 DKR." så skriv

Prøv på ebay.de

-Henrik

Fra : HKN

Dato : 12-02-05 14:06

"Morten Laursen" <LaursenSLET@esenet.dk> wrote in message
> Hej
>
> jeg skal bruge en suunto Vytec uden transmiter har du en som
> du skal af med så mail .. hvis du ved hvor jeg kan købe den billiger ind
> hos scubastore.com "3537 DKR." så skriv

Og her hvis du skynder dig!

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=50882&item=7132704420&rd=1&ssPageName=WDVW

Fra : Michael Kristensen

Dato : 12-02-05 15:28

> jeg skal bruge en suunto Vytec uden transmiter har du en som
> du skal af med så mail .. hvis du ved hvor jeg kan købe den billiger ind
> hos scubastore.com "3537 DKR." så skriv

Prøv http://www.deepbluedive.com/. Har lige købt en Suunto Gekko der
til 1500 dkr. Portoen er rimelig (i modsætning til scubastore, da de
kun sender med DHL til Danmark).

Gekkoen brugte 5 dage på at komme fra england til danmark

vh
Michael Kristensen

Fra : Lasse

Dato : 13-02-05 10:21

Hej,

Jeg har en tilsalg med tx :

Suunto Vytec med Tryk Sender
Koebt I July 2004. Vaeldig god stand.
Hjemmelavet interface til baade PC og PDA.
Pris 4500 dkr.

Lasse

Fra : S?ren Damgaard

Dato : 15-02-05 11:55

Hej Lasse

Jeg har selv prøvet at flække et interface sammen til min Vytec, dog
uden den store succe. Jeg er derfor meget intresseret i at høre
hvilket interface du har haft succe med - Er det helt hjemmelavet
eller har du hentet det fra nettet.

PFT
Søren

Fra : Lasse

Dato : 15-02-05 22:28

Hej Soeren,

Mange har mailet med spg til mig omkring det hjemmelavede interface.
(Der maa aabenbart vaere mange der er hoppet paa Vytec vognen her paa
det sidste.)

Dette er hvad jeg har svaret dem..

----------------
Jeg brugte :
> http://www.geocities.com/scubadiver_roli/download/cvmif.pdf
>
> Jeg implementerede PDA versionen (se beskrivelse i dokumemtet.)
> Jeg maatte dog bytte rundt paa D(I/O) og Common for at faa det til at
virke.

> Jeg har desvaere ikke nogen billeder af mit interface. Jag lavede noget
improviseret, der minder meget on billiedet i dokumentet ovenfor. Jeg
har
brugt afklippede komponent ben, som kontakt til dykkercomputerens
poler.
Ikke elegant, men det virker.

> MVH,
> Lasse

-----------------

Jeg bruger Ipaq h4150, samt baade min baerbar og hjemme PC med dette
interface.
(Jeg har monteret baade db9 hun og han paa interfacet, saaledes ingen
konverter er noedvendig naar der skiftes mellem PC og Ipaq)
Udover at man skal holde interfacet meget stille under download saa
fungere det fortrinligt. Jeg bruger WLog paa PC'erne, og pDiveLog fra
innerspace paa Ipaq'en. Begge udemaerkede programmer, der er de
haandoere vaerd de koster.

Hygge,
Lasse

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 16-02-05 17:16

Jeg har netop en transmitter til salg til en Suunto Vytec for 1000 kr.
inkl.ekstra batteri, hvis det kunne have interesse
Ellers giv mig et seriøst bud på mailen hvis det er for meget .
/Sune