Rygning i Californien
Fra : karian.hp

Dato : 11-02-05 23:24

Hvordan er det nu lige reglerne er på dette område, her tænker jeg på
om man må ryge på restepladser, i byerne ude i det fri

mvh
knud

Fra : jens jensen

Dato : 14-02-05 08:39

"karian.hp" <khp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan er det nu lige reglerne er på dette område, her tænker jeg på
> om man må ryge på restepladser, i byerne ude i det fri
>
> mvh
> knud

Du må godt ryge i det fri, med mindre der står skilte.

De fleste hoteller har en lille plads med askebægre udenfor.

Men frem for alt - husk IKKE at smide skoddet på gaden, det koster $ 1.000
at smide affald på gader og veje (også ud af vinduet når du kører bil !!!)

Mvh Jens

Ps. selv har jeg købt et lille klapsammen askebæger.

Fra : karian.hp

Dato : 14-02-05 17:13

Tak for svaret jeg vil også købe sådan et askebæger