Sang søges: Pippi goes METAL!! ;o)
Fra : Kong Kent

Dato : 11-02-05 20:39

I denne uge har de to sindssyge værter, Mads og Adam, kørt en kampagne
med en 'remake' af intro-sangen til Pippi Langstrømpe. Den er full-on
heavy metal anno 1985 og hold da k*ft det lyder sjovt. Svensk
thrash-vokal på, ja... svensk!! Helt originalt, bare med uhyggelig
svinsk spade og et groove der ikkeer sådan at kimse af.

Men hvem har lavet den sang, og hvor får man fat i dyret?? Er det D:A:D
som de i sjov nævnte i dag, eller skal vi et helt andet sted hen...?

Håber nogen kan hjælpe...

mvh

Kent.

Fra : st

Dato : 11-02-05 20:56

"Kong Kent" <notvalid@doh.com> wrote in message
> [...]
>
>Men hvem har lavet den sang, og hvor får man fat i dyret?? Er det D:A:D som
>de i sjov nævnte i dag, eller skal vi et helt andet sted hen...?

Sangen er lavet af Black Ingvars, og så vidt jeg ved, er den at finde på
deres Sjung och var glad-album.

Fra : S. Sørensen

Dato : 12-02-05 11:56

> [...]

> Men hvem har lavet den sang, og hvor får man fat i dyret?? Er det D:A:D
> som de i sjov nævnte i dag, eller skal vi et helt andet sted hen...?

Det er som st også nævner Black Ingvars der iøvrigt også har lavet temaet
fra Emil og Madicken og mange andre numre (Elvis' Blue Hawai f.eks.)
Ganske underholdende, og faktisk slet ikke dårligt =)

Steinbjørn

Fra : -V-

Dato : 12-02-05 12:40

S. Sørensen wrote:
> Det er som st også nævner Black Ingvars der iøvrigt også har lavet
> temaet fra Emil og Madicken og mange andre numre (Elvis' Blue Hawai
> f.eks.) Ganske underholdende, og faktisk slet ikke dårligt =)

Samt en masse bastard-agtige udgaver af svenske klassikere, herunder
'Främling'.

Og den bedste udgave af 'Baby Hit Me One More Time', som jeg endnu har
hørt - den er faktisk heeeelt i orden.

-V-

Fra : Brian

Dato : 12-02-05 21:50

Hejsa!

-V- tog fat i nøglebrættet, og skrev:

> Og den bedste udgave af 'Baby Hit Me One More Time', som jeg endnu har
> hørt - den er faktisk heeeelt i orden.

Jeps, det er ihvertfald en fornyelse af originalen, der er til at forstå!

/Brian

Fra : Robert Eriksen

Dato : 13-02-05 15:08

-V- wrote:

> Samt en masse bastard-agtige udgaver af svenske klassikere, herunder
> 'Främling'.

Ja det er da.... nemlig

http://www.blackingvars.com/info.htm