Sikker snorkling på Kreta?
Fra : ph

Dato : 11-02-05 18:46

Halløj alle der har været på Kreta!

Har fået øen anbefalet, har aldrig været der, men vil frygtelig gerne ned at
snorkle.

Problemet er faktisk at min rejsemakker ikke er helt tryg ved det dybe vand,
altså rent faktisk en snert vandskræk.

Er det nogen steder man kan snorkle på Kreta hvor der ikke er mere end 4-5
meter dybt?

Eller er min kammerat for evigt henvist til badedyr og tudende småunger i
poolen?

Mange hilsner Peter

Fra : Lau

Dato : 11-02-05 22:14

Yep - Bali

Det er en lille by på nordsiden af øen. Forsæt gennem byen af den eneste
vej, og I kommer til en fremragende strand omgivet af høje klipper. Der er
børn der, men ikke mange finder stedet. Det var svært at få ungerne på land
igen - de talte fisk! Det var en af de bedste oplevelser på en ellers tør
turistø.

vh
Lau

--
Lau
___,

/ \ .

Fra : ph

Dato : 12-02-05 09:57

Hej Lau - tak for det - det vil jeg bestemt kigge nærmere på.

mvh Peter