Orbog problem
Fra : Dani

Dato : 10-02-05 16:01

Hej NG,
Jeg har instaleret msoffice engelsk version, men jeg vil gerne have den
danske orbog med, hvordan gør jeg?

mange tak :)

Fra : Jan Kronsell

Dato : 10-02-05 16:25

"Dani" <dh@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG,
> Jeg har instaleret msoffice engelsk version, men jeg vil gerne have den
> danske orbog med, hvordan gør jeg?
>
> mange tak :)

Køber en dansk version eller Ms Proofing Tools. Ordbogen på dansk er ike
inkluderet i den engelske version.

Jan

Fra : Janner

Dato : 11-02-05 09:36

"Jan Kronsell" <kronsell(removebeforesend)@adslhome.dk> wrote in message

> "Dani" <dh@email.dk> skrev i en meddelelse

Du kan også bare smide filerne fra den gamle proof mappe(dansk office
version) over i den nye mappe på den engelske .... så kører det for dig

/Jan

Fra : Jan Kronsell

Dato : 11-02-05 10:27

"Janner" <askmejust@nospamnejtak.ja> skrev i en meddelelse

> "Jan Kronsell" <kronsell(removebeforesend)@adslhome.dk> wrote in message

> Du kan også bare smide filerne fra den gamle proof mappe(dansk office
> version) over i den nye mappe på den engelske .... så kører det for dig

Det kræver dog, at man har en gammel version på dansk ....

Jan

Fra : Janner

Dato : 11-02-05 11:12

> Det kræver dog, at man har en gammel version på dansk ....
>
> Jan

Ja det kan man læse mellem linierne hvis man er en vågen læser .... he he

Go weekend

Fra : Jerrik

Dato : 11-02-05 18:16

du er fræk og henter den her: http://www.zjzmpop.co.yu/