Word standard-skabeloner - hvordan slipper~
Fra : Kresten Nørgaard

Dato : 09-02-05 14:44

Når jeg vælger filer - ny i Word 2000 får jeg muligheden for at vælge mellem
en masse standardskabeloner, fordelt på nogle faneblade. F.eks kan jeg under
fanebladet Brev & Fax vælge mellem Elegang fax Guide brev og en masse andre.

Hvordan slipper jeg af med disse standardskabeloner og allerhelst også
stadardfanebladene?

Kresten

Fra : Klaus

Dato : 09-02-05 15:03

"Kresten Nørgaard" <remooooooo_knc@develco.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> andre.
>
> Hvordan slipper jeg af med disse standardskabeloner og allerhelst også

Har du prøvet at slette alle .dot-filer?

Klaus H

Fra : Jan Kronsell

Dato : 09-02-05 15:54

> [...]
andre.

> Hvordan slipper jeg af med disse standardskabeloner og allerhelst også

I Word 2000 er du, så vidt jegb husker, nødt til at installere Word uden
skabelonerne, for at komme af med dem. Det er ikke nok at slette filerne.

Hilsen
Jan

Fra : Kresten Nørgaard

Dato : 10-02-05 12:25

"Jan Kronsell" <kronsell(removebeforesend)@adslhome.dk> skrev i en
meddelelse news:420a23aa$0$182$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> >
> I Word 2000 er du, så vidt jegb husker, nødt til at installere Word uden
> skabelonerne, for at komme af med dem. Det er ikke nok at slette

Tak - det var det jeg søgte

Kresten

Fra : Jan Kronsell

Dato : 10-02-05 14:18

> [...]