Hjælp til at finde band...
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 08-02-05 20:17

Min fatter har bedt mig om at finde noget med en country-gruppe, som han
ikke kan stave til.
Men dette er, hvad jeg måske kunne tyde:

Cletons Clear Water Revival

Giver det jer nogle tanker i hovedet jeg kan bruge?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-02-05 20:24

Den 08-02-05 20.16 skrev Søren Kjeldsen følgende:
> Min fatter har bedt mig om at finde noget med en country-gruppe, som han
> ikke kan stave til.
> Men dette er, hvad jeg måske kunne tyde:
>
> Cletons Clear Water Revival

Credence Clearwater Revival.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : bettersexinc

Dato : 08-02-05 21:08

At kalde det country burde faktisk resultere i en såkaldt "ørefigen"......

bsi

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-02-05 21:23

Den 08-02-05 21.07 skrev bettersexinc følgende:
> At kalde det country burde faktisk resultere i en såkaldt "ørefigen"......

Nu var det tydeligt, at spørgeren ikke havde det store kendskab til
gruppen, så jeg ignorerede den del - sad ellers med nogenlunde samme
tanke. Faderen kan dog dårlig nok være undskyldt. Ret fed gruppe, ret
fed musik og ret jordnær politisk holdning. Eneste ulempe er, at har man
hørt ét nummer, har man hørt dem alle.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Optag, brænd og styr musikken med det gratis program iTunes

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 08-02-05 21:35

> [...]
> musik og ret jordnær politisk holdning. Eneste ulempe er, at har man hørt

Nu kan jeg ikke huske om min fatter kaldte det country, gik bare udfra det,
fordi jeg lige havde fundet noget Alan Jackson til ham.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 08-02-05 21:38

Den 08-02-05 21.34 skrev Søren Kjeldsen følgende:

> Nu kan jeg ikke huske om min fatter kaldte det country, gik bare udfra det,
> fordi jeg lige havde fundet noget Alan Jackson til ham.

Nårh, så bør vi ikke være efter ham på det punkt. Men han har svigtet i
sin opdragelse af dig, siden du ikke kender gruppen!

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en gratis Tetris-klon i form af programmet Tetrix

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 08-02-05 21:52

> Nårh, så bør vi ikke være efter ham på det punkt. Men han har svigtet i
> sin opdragelse af dig, siden du ikke kender gruppen!

Hehe... Nu mener jeg så til gengæld, at han har svigtet sin musiksmag ved
ikke at lytte til f.eks Black Sabbath. Men kan da lige give gruppen en
chance, kan faktisk godt, på visse punkter, lide Neil Young.

Fra : Steen Lindkvist Niel~

Dato : 09-02-05 01:33

Hej Søren

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse

> Nu kan jeg ikke huske om min fatter kaldte det country, gik bare udfra
> det, fordi jeg lige havde fundet noget Alan Jackson til ham.

Jamen, det med CCR og Country-musikken er nu ikke helt forkert. De har
faktisk lavet adskillige countrynumre på deres plader (det hed det vist
dengang), bl.a. "Cottonfields", "Midnight Special", Tomorrow Never Comes" og
"Hello Mary Lou". Nogle af countrynumrene er mere rendyrket country end
andre, men de har bestemt også lavet mange ting, der kun med megen
kreativitet vil kunne betegnes country

Hvis du vil have et godt overblik over deres produktion skal du lede efter
LP'erne "Chronicle" (dobbelt-album) og "Chronicle II" eller den næsten
tilsvarende CD "Platinum"

mvh

Steen Lindkvist
http://www.lilleaaen.dk

Fra : -V-

Dato : 08-02-05 23:36

Søren Kjeldsen wrote:
> [...]
> Men dette er, hvad jeg måske kunne tyde:
>
> Cletons Clear Water Revival
>
> Giver det jer nogle tanker i hovedet jeg kan bruge?

Holy Crap.

Jeg ved ikke hvilke af tre følgende punkter, som er værst:

At din far ikke kender dem.
At du ikke kender dem.
At I kalder det country.

-V-

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 08-02-05 23:44

> Holy Crap.
>

> Jeg ved ikke hvilke af tre følgende punkter, som er værst:
>
> At din far ikke kender dem.
> At du ikke kender dem.
> At I kalder det country.

-V- læs resten af tråden, din arrogante pruttepude

Fra : -V-

Dato : 08-02-05 23:54

Søren Kjeldsen wrote:
> -V- læs resten af tråden, din arrogante pruttepude

Det har jeg sgudda gjort, også inden mit indlæg.

Det faktum skal dog ikke forhindre mig i at sende et fornærmet (og
fornærmende) indlæg.
Det er jo trods alt usenet, det her.

-V-

Fra : Hans Hüttel

Dato : 09-02-05 22:59

Jeg hørte noget med en gruppe i radioen, en slags hård rock var det
vist. De havde et underligt navn:

"Med tal i kanen"

men de sang på engelsk om en sandmand.

Har de udgivet et album? Er de kendte?