Hele teksten ændres, selv om kun et afsnit~
Fra : malling@iname.com

Dato : 08-02-05 18:09

Jeg har efter nyinstallation af Word 2003 fået et mystisk problem:
Når jeg afmærker et afsnit, inkl. linjeskiftet, og ændrer formatet
på det (f.eks. til fed skrift), ændrer teksten i HELE dokumentet sig,
dvs. også i de øvrige afsnit i dokumentet. Det ligner en bug, men jeg
har ikke kunnet finde noget om det på internettet.

Er der nogen, som ved hvad det skyldes, og hvordan jeg kan få word til
at opføre sig som det plejer igen. Så kun det, jeg afmærker, bliver
ændret?

Mvh Peter.

Fra : Anette

Dato : 10-02-05 12:50

Er der nogen, som ved hvad det skyldes, og hvordan jeg kan få word til
at opføre sig som det plejer igen. Så kun det, jeg afmærker, bliver
ændret?

Mvh Peter.

Prøv at gå ind for at Redigere Typografien - fraklik det hak, som der
garanteret er i "opdater automatisk". Virker det?

Hilsen
Anette