Kyro II
Fra : [Ex] Pita

Dato : 21-05-01 15:14

Hvad er best Hercules GeForce 2 GTS 32 MB
eller Kyro 2

Fra : [Ex] Pita

Dato : 21-05-01 15:21

> Hvad er best Hercules GeForce 2 GTS 32 MB
> eller Kyro 2

Eller Kyro II vs. Daytona's Geforce2 64MB?

Fra : Simon K.N

Dato : 21-05-01 18:02

"[Ex] Pita" <nyhed@hjardemaal.net> skrev i en meddelelse

> Eller Kyro II vs. Daytona's Geforce2 64MB?

Kyro II slår Geforce 2 - se her:
http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1435&p=14

Dog understøtter Kyro ikke T&L hvilket bliver en flaskehals i fremtidige
spil.
Prisen opvejer dog ovenstående synes jeg :)

--
Regards,
Simon K.N - blot en fattig studerende....

Fra : René Jeppesen

Dato : 22-05-01 12:12

> Kyro II slår Geforce 2 - se her:
> http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1435&p=14

Kunne du lige finde én test hvor kyro slår Geforce..? Flot.. Lol... Prøv
lige at se de andre tests også..

René Jeppesen

Fra : DaWizeGuy

Dato : 22-05-01 15:51

"René Jeppesen" <lortihovedet@chicks.dk> wrote in message

> Kunne du lige finde én test hvor kyro slår Geforce..? Flot.. Lol... Prøv
> lige at se de andre tests også..
>
> René Jeppesen

He, he Kyro II er jo nærmest til grin i Giants og Mercedes Benz Truck
Racing, som understøtter T&L.

---
Mvh. Anders

Fra : Thomas Eriksen

Dato : 24-05-01 12:33

"DaWizeGuy" <anders@herlevkollegiet.dk> wrote in message

> He, he Kyro II er jo nærmest til grin i Giants og Mercedes Benz Truck
> Racing, som understøtter T&L.

Synes du det? du skal tænke på at Kyro II er mere en konkurrent til GF2 MX
og andre kort i samme prisklasse. Derudover nævner du MBTR som et sted hvor
kortet erdårligt. Faktisk er det nok mere driverne der er problemet i dette
tilfælde. Alligevel lykkedes det at slå et GF2 MX med stor margin.

"The second thing to point out is that it was in Mercedes-Benz Truck Racing
that we experienced some driver problems with the Kyro II. During the
benchmark, we noticed textures that were supposed to be invisible actually
appearing in some frames during playback. As a picture is worth a thousand
words.."

http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1435&p=15

Thomas Eriksen

http://www.hardwareonline.dk Danmarks fedeste hardwareside
http://www.atcomputing.dk Støjsvage kabinetter, kølere mv.

Fra : DaWizeGuy

Dato : 24-05-01 20:50

"Thomas Eriksen" <thomas@hardwareonline.dk> wrote in message
> [...]
dette
> tilfælde. Alligevel lykkedes det at slå et GF2 MX med stor margin.

Det er rigtigt, at Kyro II er ment som en konkurrent til GF2 MX, men
prismæssigt er GeForce 2 GTS og Radeon 32 mb DDR de nærmeste seriøse
konkurrenter. Stod jeg overfor valget mellem et Kyro II og enten GeForce 2
GTS eller Radeon 32 mb DDR, ville jeg vælge et af de to sidste kort, da
disse yder bedre i de nye T&L spil. Det er korrekt, at der var problemer med
de betadrivere der blev brugt i Anadtechs test, men dette er relateret til
polygonfejl, og dermed spildt memorybånbredde. Men selv med bedre drivere
der retter problemet med at Kyro II's Hidden Surface Removal (HSF) ikke
virker korrekt, tror jeg ikke at Kyro II vil yde det samme som Radeon og
GeForce 2 i MBTR. MBTR understøtter T&L, hvilket så vidt jeg kan se i testen
har ret stor betydning for ydelsen.. Bl.a. viser testen, at Radeon 64 mb DDR
har en bedre ydelse i MBTR end GeForce 2 GTS 64 mb, ja nærmere GeForce 2 GTS
Pro i de højeste opløsninger.
http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1435&p=15. Dette hænger bl.a. sammen
med, at Radeon har en hurtigere og bedre T&L arkitektur end GeForce 2,
selvom Radeons HyperZ nok også spiller ind. Alligevel er det
bemærkelsesværdigt, idet GeForce 2 GTS Pro nomalt har en langt bedre ydelse
end Radeon. Kyro II vil derfor være hæmmet af den manglende T&L engine,
hvilket HSF næppe kan udligne helt.

---
Mvh. Anders

Fra : Simon

Dato : 22-05-01 15:59

> Kunne du lige finde én test hvor kyro slår Geforce..? Flot.. Lol... Prøv
> lige at se de andre tests også..

Lol kyroII er jo totalt til grin, det er næsten synd for dem :)
-Simon