Clapton skrev STH?
Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 08-02-05 06:38

I dagens Showbiz-klumme "Blitz" i Ballerne Skidne (host, host; undskyld:
Berlingske Tidende) kan man læse at 'Stairway To Heaven" er Eric Claptons
største hit, og at han skrev den. Tidligere har man kunne læse andre
chokerende, og utilsigtet underholdende godbidder i Blitz-klummen, såsom at
Steve McQueen skulle være 74 år gammel (og dermed selvfølgelig i live...!).

hvm

Fra : Sune Salminen

Dato : 08-02-05 17:59

Henrik Veber Madsen wrote:
> [...]
> kunne læse andre chokerende, og utilsigtet underholdende godbidder i
> Blitz-klummen, såsom at Steve McQueen skulle være 74 år gammel (og

Mon ikke de mener Tears In Heaven.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Henrik Veber Madsen

Dato : 08-02-05 18:40

Sune Salminen skrev i meddelelsen ...

>Mon ikke de mener Tears In Heaven.

Du mener det er tæt nok, og godt gået af en journalist {gys]?

hvm

Fra : Sune Salminen

Dato : 08-02-05 20:05

Henrik Veber Madsen wrote:

> Du mener det er tæt nok, og godt gået af en journalist {gys]?

Måske han gør brug af en meget 'intelligent' stavekontrol?

-Sune

Fra : Armand

Dato : 10-02-05 00:55

Henrik Veber Madsen wrote:

> Du mener det er tæt nok, og godt gået af en journalist {gys]?

Tjaeh, Jeg kan ikke overraskes over journalister :-|
Sent på valgaftenen var Statsministeren på vej til Christiansborg for at
holde pressemøde, og på vejen frem blev han bestormet af Journalister og
nærmest forhindret i at komme frem. Hver havde sin mikrofon og
spørgsmålet: "Anders, har du en kommentar til valgresultatet?", og ikke
så snart var den ene mikrofon væk, før en ny dukkede op med akkurat
selvsamme spørgsmål
- Kan det for h...... ikke lade sig gøre at lytte lidt til hvad manden
svarer så man ikke spørger til det netop afgivne svar??
- Kunne man for h...... da ikke bare vente til det forestående
pressemøde hvor netop svaret på dét spørgsmål med sandsynlighed var
hovedformål??

--
Armand.

Fra : Søren Rohde

Dato : 10-02-05 16:21

> [...]
> - Kunne man for h...... da ikke bare vente til det forestående pressemøde
> hvor netop svaret på dét spørgsmål med sandsynlighed var hovedformål??

Hørt, det var til at brække sig over. Men når mediekrigen raser er det
desværre sådan det går. Jeg sidder dog altid og kommer i tanker om Oliver
Zahle og Mikael Bertelsens geniale journalistparodier når jeg ser den slags.
De længe leve...

Mvh. Søren