Kort over London med lufthavne.?
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 06-02-05 23:54

Jeg har søgt et kort over London, der viser indbyrdes placering af de 3
lufthavne omkring byen:

Luton, Gatwick og Stansted.

Kort uden en masse detaljer er fint.

Jeg har fundet masser af links til kort i de _enkelte_ områder. Men ikke
et samlet kort.

Kan nogen hjælpe.?

Nu jeg er ifærd med at skrive, så et tillægsspørgsmål:

Hvilken af de 2 lufthavne nordpå, Luton og Stansted, er det lettest at
komme til når man kommer med tog fra Manchester området.?

Mvh. Jørgen

Fra : Ulvir

Dato : 07-02-05 00:04

Jørgen Rasmussen wrote:

> Hvilken af de 2 lufthavne nordpå, Luton og Stansted, er det lettest at
> komme til når man kommer med tog fra Manchester området.?

Det er nok Stansted. Som er iøvrigt halvejs til Cambridge, og derfor ikke
at finde på et kort over London. Man stiger af toget.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 07-02-05 02:19

Ulvir wrote:

> Det er nok Stansted. Som er iøvrigt halvejs til Cambridge, og derfor ikke
> at finde på et kort over London. Man stiger af toget.

Tak for kommentaren.

Mht. placering: Jeg ved det, der er et stykke dertil.
- De er alle 3 50 - 70 km fra London centrum i luftlinie.

Mvh. Jørgen

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 07-02-05 18:07

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.sa> wrote in message
> [...]
>
> Hvilken af de 2 lufthavne nordpå, Luton og Stansted, er det lettest at
> komme til når man kommer med tog fra Manchester området.?

Fandt et på google:
http://www.codeproject.com/useritems/eurocpianspring2004party/Airports_map.gif

Jesper

Fra : Jørgen Rasmussen