Ring billigt fra udlandet ?
Fra : Bauer

Dato : 06-02-05 21:20

Hej

Er der nogen som ved hvordan man ringer billigst til Danmark fra udlandet ?

Jeg mener, at have hørt noget om Global-One, men kan ikke rigtig finde noget
om dette på internettet.

m.v.h.
F. E. Christensen

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 06-02-05 23:26

> Jeg mener, at have hørt noget om Global-One, men kan ikke rigtig finde
> noget
> om dette på internettet.

Kig her

http://www.idteurope.com/globalone/

Fra : Ulvir

Dato : 07-02-05 00:06

Bauer wrote:
> [...]
> udlandet ?
>
> Jeg mener, at have hørt noget om Global-One, men kan ikke rigtig

For IDT GlobalOne kundeservice, ring: 80712243

Fra : ncb

Dato : 10-02-05 17:35

Hej

Jeg har en bror der arbejder i ulandet og jeg benytter GlobalOne til
at tale med ham. Jeg har fundet et sted på nettet hvor man kan købe
kortet online, man får med tilsendt pinkoden på mail og/eller sms,
lige efter at man har betalt.

Fra : mogens

Dato : 10-02-05 18:54

"ncb" <google@bangster.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at tale med ham. Jeg har fundet et sted på nettet hvor man kan købe
> kortet online, man får med tilsendt pinkoden på mail og/eller sms,

Ja og er man så heldig at have en bærbar PC med på rejsen (det er der trods
alt nogle arbejdsliderlige der har)så tag et PC headset med og brug din
Skype IP-telefonikonto til at ringe for ca. 10 øre per minut til stort set
hele verden.
Mogens